Pomoc technicza

Napotkałeś na problem techniczny z urządzeniami naszej produkcji?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Skorzystaj z adresu mailowego lub numeru telefonu po prawej stronie.

Kontakt

Zdalne wsparcie techniczne

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów zakres wsparcia technicznego został rozszerzony o możliwość zdalnego połączenia się naszego doradcy technicznego z komputerem klienta. Połączenie zdalne umożliwia szybkie zlokalizowanie źródła problemu oraz skuteczne wdrożenie działań korygujących.

W celu uzyskania pomocy zdalnej należy skorzystać z aplikacji TeamViewer, za pośrednictwem której realizowane jest połączenie pomiędzy komputerami (komputery muszą posiadać dostęp do sieci Internet).

 

Charakterystyka programu TeamViewer:

  • łatwy w obsłudze
  • nie wymaga instalacji
  • nie wymaga konfiguracji sieci komputerowej
  • umożliwia komunikację głosową oraz czat podczas sesji zdalnej
  • zapewnia najwyższy standard bezpieczeństwa w oparciu o RSA (1024bit) i AES (256bit)
  • umożliwia łatwy transfer plików
  • kompatybilny z Windows, MAC i Linux

Nie możesz znaleźć czegoś na naszej stronie?

Wpisz poszukiwany produkt lub usługę poniżej, by znaleźć konkretne rozwiązanie Twojego problemu.