Pomoc technicza
Napotkałeś na problem techniczny z urządzeniami naszej produkcji?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Skorzystaj z adresu mailowego lub numeru telefonu po prawej stronie.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Skorzystaj z adresu mailowego lub numeru telefonu po prawej stronie.
Kontakt
e-mail: serwis@teletechnika.pl
nr tel.: +48 22 888 99 44
Zdalne wsparcie techniczne
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów zakres wsparcia technicznego został rozszerzony o możliwość zdalnego połączenia się naszego doradcy technicznego z komputerem klienta. Połączenie zdalne umożliwia szybkie zlokalizowanie źródła problemu oraz skuteczne wdrożenie działań korygujących.
W celu uzyskania pomocy zdalnej należy skorzystać z aplikacji TeamViewer, za pośrednictwem której realizowane jest połączenie pomiędzy komputerami (komputery muszą posiadać dostęp do sieci Internet).
Charakterystyka programu TeamViewer:
- łatwy w obsłudze
- nie wymaga instalacji
- nie wymaga konfiguracji sieci komputerowej
- umożliwia komunikację głosową oraz czat podczas sesji zdalnej
- zapewnia najwyższy standard bezpieczeństwa w oparciu o RSA (1024bit) i AES (256bit)
- umożliwia łatwy transfer plików
- kompatybilny z Windows, MAC i Linux
Nie możesz znaleźć czegoś na naszej stronie?
Wpisz poszukiwany produkt lub usługę poniżej, by znaleźć konkretne rozwiązanie Twojego problemu.