Pomoc technicza

Napotkałeś na problem techniczny z urządzeniami naszej produkcji?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Skorzystaj z adresu mailowego lub numeru telefonu po prawej stronie.

Kontakt

Zdalne wsparcie techniczne

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów zakres wsparcia technicznego został rozszerzony o możliwość zdalnego połączenia się naszego doradcy technicznego z komputerem klienta. Połączenie zdalne umożliwia szybkie zlokalizowanie źródła problemu oraz skuteczne wdrożenie działań korygujących.

W celu uzyskania pomocy zdalnej należy skorzystać z aplikacji TeamViewer, za pośrednictwem której realizowane jest połączenie pomiędzy komputerami (komputery muszą posiadać dostęp do sieci Internet).

 

Charakterystyka programu TeamViewer:

  • łatwy w obsłudze
  • nie wymaga instalacji
  • nie wymaga konfiguracji sieci komputerowej
  • umożliwia komunikację głosową oraz czat podczas sesji zdalnej
  • zapewnia najwyższy standard bezpieczeństwa w oparciu o RSA (1024bit) i AES (256bit)
  • umożliwia łatwy transfer plików
  • kompatybilny z Windows, MAC i Linux

Nie możesz znaleźć czegoś na naszej stronie?

Wpisz poszukiwany produkt lub usługę poniżej, by znaleźć konkretne rozwiązanie Twojego problemu.

Rozwiązania dla PKP PLK

Kliknij poniżej, by poznać naszą ofertę produktów przeznaczonych do zabudowy na stacjach kolejowych

Rozwiązania dla PKP SA

Kliknij poniżej, by poznać naszą ofertę urządzeń idealnie skrojonych na potrzeby dworców kolejowych

Zapraszamy do kontaktu

certyfikaty

Siedziba firmy:
Sat-System Sp. z o.o.
ul. Staszica 47
05-092 Łomianki

Kontakt:
biuro@teletechnika.pl
📱+48 22 888 99 01
📱 +48 22 888 99 02
fax +48 22 888 99 50
mobile +48 603 580 433